+381 (0)22 565 507 info@terra-production.rs

Prva uslužna punionica u Srbiji

Terra Production AD je preduzeće koje se bavi uslužnom proizvodnjom i punjenjem bezalkoholnih pića i proizvoda sa nižim sadržajem alkohola. Osnovna ideja i zahtev poslovanja Terra Production AD je da korisniku naših usluga osiguramo potpunu bezbednost njihovih proizvoda i kvalitet u skladu sa njihovim zahtevima i time ispunimo sva njihova očekivanja. Ove namere ostvarujemo:

Uspostavljanjem, održavanjem i stalnim poboljšavanjem sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda SRPS ISO 9001.
Uspostavljanjem, održavanjem i stalnim poboljšavanjem sistema upravljanja bezbednošću hrane prema zahtevima FSSC 22000.
Stalnim povećanjem zadovoljstva svih zainteresovanih strana koje ostvarujemo:

  • Praćenjem i primenom savremenih tehnologija
  • Primenom principa HACCP u proizvodnji
  • Stalnim sticanjem novih znanja i motivisanjem zaposlenih za dostizanje maksimalnih rezultata
  • Uspostavljanjem partnerskih odnosa sa isporučiocima u cilju unapređenja kvaliteta isporuka
  • Usaglašavanjem svih procesa i proizvoda sa zakonskim propisima i standardima
  • Razmenom informacija o kvalitetu i bezbednosti sa korisnicima naših usluga i drugim zainteresovanim stranama

Brigom za očuvanje životne sredine.
Brigom za zdravlje i bezbednost naših zaposlenih.

MISIJA

Terra Production AD postoji:

  • da tržištu u zemlji i širem regionu nudi visoko kvalitetne usluge punjenja i proizvodnje bezalkoholnih pića i proizvoda sa nižim sadržajem alkohola u skladu sa zahtevima kupaca, tržišta, standarda i propisa, sa visokim stepenom efikasnosti, uz poštovanje zahteva svih standarda upravljanja kao sto su: ISO 9001, ISO 22000, ISO 14000, ISO 17025, OHSAS, stvarajući dodatne vrednosti vlasnicima i društvu.
  • da korisnicima usluga bude siguran i pouzdan isporučilac koji stalno stoji na raspolaganju i pruža usluge visokog kvaliteta.

VIZIJA

Naša vizija je:

  • pružati usluge punjenja i proizvodnje korisnicima usluga u regionu i šire;
  • stalno inovirati i poboljšavati postojeće tehnologije;
  • neprestano unapređivati saradnju i odnose sa kupcima i dobavljačima
  • pratiti promene na tržištu i biti spreman za ispunjenje novih zahteva kupaca i tržišta